Fogyasztóvédelmi tanácsadás elérhető! Tapasztalataink szerint a telefonos ügyintézés során gyakran hosszú várakozási időkkel szembesülnek a felhasználók. Ne habozzon, keressen minket, és segítünk eligibilis megoldásokat találni!

Német-Weingartner Lilla, a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke, egy friss Facebook-videóban arra ösztönzi a közönséget, hogy vegyen részt az online fogyasztóvédelmi konzultáción. Ezzel a kezdeményezéssel célja, hogy szélesebb körben felhívja a figyelmet a fogyasztói jogok védelmére és a tudatos vásárlás fontosságára.
Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére - ecseteli a hatóság elnöke.
A konzultációban részt vevők elmondhatják a véleményüket arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. A fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon lehet kitölteni.
A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.