Kreatív Online - Hogyan ötvöződik a svéd keménység és az Electrolux legújabb főzőlapjának innovációja? A Publicis London izgalmas bemutatója.


A svédek "kemény" és "gyakorlatias" természetét emeli ki az Electrolux SaphirMatt főzőlapjának új globális márkakampánya. Sok hóval, favágóval és vadlazaccal.

A Publicis London kreatívügynökség újdonsült ügyfele, az Electrolux számára készítette el első reklámfilmjét, amely a "Tough being Beautiful" címet viseli. Ez a film a márka legújabb innovációját, a SaphirMatt főzőlapot népszerűsíti. A kampány középpontjában a főzőlap lenyűgöző tartóssága, praktikussága és elegáns dizájnja áll, miközben ügyesen összekapcsolja az új terméket a svéd kultúra különleges értékeivel.

A kampányt egy figyelemfelkeltő, 45 másodperces film indítja el, amelyet a Publicis London készített. A reklám három különböző, 30, 20 és 15 másodperces verzióban is elérhető. A szpotot Tore Frandsen skandináv rendező irányításával forgatták Svédország festői tájain. A film széles körben megjelenik Európa-szerte, a televíziótól kezdve a közösségi média platformokon át egészen a nyomtatott és digitális sajtóig.

Related posts