Méltóképpen búcsúznak el a Kecskeméten készült CLA AMG-től.

Márciusban bemutatkozott a Mercedes-Benz CLA új generációja, és a kupé gyártási folyamata nemrégiben elindult a németországi Raststattban. Kecskeméten viszont még az év végéig folytatják a korábbi generáció gyártását, amely egyben a 2,0 literes turbómotorral szerelt AMG-változat búcsúztatását is jelenti. Az új modellből már három különböző hajtáslánccal rendelkező elektromos verzió készül, és ennek apropóján készült el a különleges Final Edition kivitel is.
A fokozott S változat jelenti a limitált széria alapját, tehát a 2,0 literes turbómotor 421 LE/500 Nm teljesítménnyel kerül a motortérbe, ez 4,1 másodperces 0-100 km/óra sprintre jó, a csúcssebesség 270 km/óra. Úgy gyászolják a legnagyobb fajlagos teljesítményű turbómotor búcsúját, hogy sötét színeket választottak az autónak, a karosszériát a Manufaktur programból származó mountain grey magno és night black uni színekre fényezik, matricával kerül rá a 45 S "rajtszám" az ajtókra. A 19 colos kovácsolt alufelniket mattfeketére fényezik, esztergált a felniperem. Csak a fedél felnyitása után látszik az ezüstkróm, fekete AMG felirattal rendelkező tanksapka.
Alapáron az AMG Night Package-et kapja a Final Edition, de be lehet fizetni az AMG Night Package II-re is, a limitált szériánál a hűtőrácspálcák és a márkajelzések fekete króm finist kapnak. Szintén fizetni kell az AMG Aerodynamics csomagért, amelyet a kiegészítő légterelőkről lehet felismerni. Az utastérben sárga díszvarrással dobják fel a fekete műbőr kárpitozást, a padlószőnyegen és a fejtámlákon a 45 S felirat jelenik meg, a középkonzolra kerül a limitált szériát jelző jelvény. Mostantól kezdve az év végéig lehet leadni a rendeléseket a Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+ Final Edition-re, az autókat folyamatosan készítik.