A tél legfőbb szenzációjával hódít a Pepco Magyarországon, és az újdonságra mindenki azonnal lecsapott!
De vajon miként tud a Pepco ilyen alacsony árakat fenntartani, miközben a legtöbb boltban folyamatosan drágulnak a termékek? Pótyi Gergely, a Pepco regionális vezetője, egy HVG-nek adott interjúban osztotta meg a cég stratégiáját. A siker kulcsa a jelentős volumen és a precíz logisztika. A Pepco nem heti, hanem napi szinten frissíti a készleteit, és a termékeket közvetlenül a gyártóktól szerzi be, ezzel kiküszöbölve a drága közvetítők jelenlétét.
"A mi üzleti stratégiánk a skálázhatóságra épít. Ahogy növeljük az eladásainkat, úgy egyre kedvezőbb árakat tudunk biztosítani a beszállítóink számára" - nyilatkozta a vezető.
Ez a stratégia teszi lehetővé, hogy egy 5000 forintos télikabát is nyereséges legyen a cég számára.
A Pepco üzletpolitikájának másik fontos eleme a "kincskeresés" élménye. A vásárlók tudják, hogy a legjobb darabok gyorsan elfogynak, ezért érdemes gyakran benézni. Ez a stratégia garantálja, hogy az 5000 forintos kabátért is óriási lesz a verseny. Bár jelenleg nincs hivatalos információnk arról, hogy a videón látható termék pontosan mikor kerül a magyarországi Pepco üzletekbe, a forintban feltüntetett ár alapján szinte biztos, hogy csak napok vagy hetek kérdése a hazai premier. Egy dolog biztos: aki szeretne egyet ebből a kabátból, annak résen kell lennie, mert a készletek valószínűleg pillanatok alatt el fognak fogyni.


