A Jónak lenni jó! kampány összegyűjtött támogatása túllépte a nyolcmillió forintot | Vajdaság MA
Idén a háború sújtotta Kárpátalján élő beteg, árva és otthonukat vesztett gyermekeket támogatja a Jónak lenni jó! A közmédia karitatív kampánya a Kegyest, a Kárpátaljai "Elfelejtett" Gyermekek Segítése Jótékonysági Alapítványt segíti, írja a hirado.hu portál.
Idén ünnepeljük a Jónak lenni jó! kezdeményezés 15. évfordulóját, amely során eddig közel 3 milliárd forintnyi támogatást tudtunk nyújtani a rászorulók számára. A világ közszolgálati médiái között rendkívül ritka, hogy valaki ilyen mértékben és hatékonysággal szervezzen jótékonysági kampányt. Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató vezérigazgatója a Bethesda Gyermekkórházban kifejtette, hogy a Jónak lenni jó! nem csupán egy kampány, hanem egy valóságos, nemes közszolgálati feladat, amely a társadalmi felelősségvállalás kiemelkedő példáját képviseli.
Kiemelkedő összefogás révén egy valódi márka alakult meg.
- nyilatkozta.
Arról is beszélt, hogy a Jónak lenni jó! kampánya az elmúlt években főként a gyermekek felé fordult, és ez idén sem lesz másképp. Emlékeztetett arra, hogy 2022-ben, az ukrajnai háború kirobbanásakor a közmédia egész napos kampányt rendezett a kárpátaljai rászorulók támogatása érdekében: "Most ugyanezt kérjük, figyeljünk a háború áldozataira, a borzalmas drámákra, a következményekre. A Kegyes Alapítvány amelynek segítségére sietünk, azokat a gyermekeket támogatja, akiket szüleik különböző okokból a kórházban hagynak. Az alapítvány a legtöbbször gyógyszereket, tápszereket, játékokat vesz, és nagyon fontos, hogy emellett ezeknek a kicsiknek megfogjuk a kezüket" - fogalmazott a vezérigazgató.



